Mariners vs. Blue Jays Wild Card Game 1 Highlights (10/7/22) | MLB Postseason Highlights - finalbosscardgame.com

Mariners vs. Blue Jays Wild Card Game 1 Highlights (10/7/22) | MLB Postseason Highlights

MLB
Views: 406976
Like: 5997
Mariners vs. Blue Jays full game highlights from 10/7/22.

Don’t forget to subscribe!

Follow us elsewhere too:
Twitter:
Instagram:
Facebook:
TikTok:

Check out MLB.com daily to watch the MLB.TV Free Game of the Day!

Visit our site for all baseball news, stats and scores!

150 Comments

  1. This has already their second best season of the century, anything after they made it is icing on the cake

    But sheesh they've got a lot of icing on it

  2. Still hard to believe that the Mariners are actually in the playoffs

  3. Man I'll tell you, Castillo was on fire with those pitches!

  4. The baseball is now lethal at 95 mph and over.
    Rules need to be implemented even though most HP are accidental.
    One of the new rules would punish the team during the game '''after the first hit batter.'''
    Giving 2nd base to a batter who is hit by pitch in the established 'danger zone' (reviewable) would save some broken fingers and wrists I'm certain. (Of course with men already on, this rule needs to be studied and applied accordingly to fair play)
    They've done it at 2nd and home plate.

  5. We're sweeping and clinching today Mariners

  6. I love Manoah but that backdoor curveball @2:54 vs Kelenic called strike three was WAY off the plate.

  7. Dang that was a good comeback getting springer in the hands!! Don’t mess with Julio!

  8. Top 3 AA Winnipeg Goldeyes
    1. Kirk🍟
    2. Guerrero 🍔
    3. Manoah 🍕

  9. In my opinion, from someone who wasn’t allowed to play baseball as a kid I think this years team is better built to play in a series than the 2001 team which won 116 games. They were better balanced to win over a long season but this team rises up to win big games. Go Mariners!

  10. Thanks for letting MARINERS LEGEND Edwin Encarnacion throw the first pitch at such an important game in our franchises history

  11. Are these videos ever going to reach at least 1080p 60 lol

  12. That's alright boyys let's get ready for the next one see ya lata

  13. Lol
    This was inevitable for blue jays to tear apart mariners In game 2

  14. Blue Jays pretty boy costs them the series with his wanta be hero and catch a ball he has no business going after. BO shud have been benched games ago with all his errors.

  15. Castillos pitches had a lot of movement and he was throwing heat

  16. Nice going Mariners. Long overdue. Good luck during the rest of the playoffs.

  17. Congrats, Blue Jays. You played yourself

  18. All I can say is the mariners had the jays number and they couldn’t be stopped. The jays really couldn’t do anything, even with their best hitters but very typical of a Toronto team to blow a lead like they did.

  19. Lol .. another choke of mammoth proportions from a Toronto team !!! Love it. 😂🤣😅

  20. Huge fail by Schneider. He’s got a pitcher on a roll and he pulls him b cause he has a bad half inning but was coming back around. Pure amateur move.

  21. Damn you Cashman. You should've chased Castillo last trade deadline.

  22. LMAO TORONTO TEAMS TORONTO TEAMS think they will win but they pretty much always lose steam,
    TORONTO TEAMS TORONTO TEAMS they try but nothing is what it seems,
    TORONTO TEAMS TORONTO TEAMS they have some luck but pretty much always burst at seams LMAO LMAO that's all folks uhhhhh guess see you next year?!?!?

  23. Bluejays succc balls in postseason, year after year, they scccccc donkey dinkys

  24. idk how you hit castillo when he's on, every pitch coming from the same release point, they all look the same halfway to the plate, then it either breaks in, down, or straight at 100.

  25. Can't wait for the Blue Jays to light up the bats tomorrow and show these Seamen some batting power so unbelievable that will leave them crying. My prediction for tomorrow's game will be a blowout 8-1. Blue Jays win.

  26. LET'S GO MARINERS GO BEAT DOWN HOUSTON!!! I GOTTA GET OUT AND SEE A GAME!!!! BEEN A VERY LONG TIME IVE BEEN TO A PLAYOFF MARINERS GAME LOL BEEN TO 3 SEAHAWKS PLAYOFF GAMES TWO OF THE GAMES BEING NFC CHAMPIONSHIP GAMES, AND A DETROIT PLAYOFF GAME TO MOVE ON. LUCKILY I GOT TO SEE ALL THE WINS AND THE LUCKY 7-9 PLAYOFF SEASON AND BEAT THE SAINTS THE SUPER BOWL CHAMPIONS AT THE TIME AND I GOT TO JUMP AROUND AND YELL TO HIT THAT BEASTQUAKE!!!

  27. Bichette? Guerrero Jr? Regular season Allstars, feast on pirates and other clubs that tank from day 1. Get to playoffs and can't hit a ball out of the infield.

  28. Julio Rodríguez vs Vladimir Guerrero Jr is going to be a rivalry for years to come

Leave a Reply

Your email address will not be published.